Planering

kan behöva ordna upp lite med allt.
ämnen:

  • religion (nu får man tydligen lämna in när man vill:/
  • marknadsföring. grupparbetet(går nog bra) provet får vi se hur bra jag kan presterna. kan ju få MVG sa Tommy igår på utvecklingsamtalet, vart lite förvånad:)
  • matte, inget prov just nu, jag har vg på halva kursen, får se om kan kan hålla kvar. e rätt svårt.
  • svenska, sandra hade satt högt betyg på mig i både svenska och religion, mvg i båda?
  • geografi, tommy tyckte jag skulle satsa på mvg, så ska försöka.  ligger ju på ett högt betyg iaf.
  • blomsterbinderier, vet inte riktigt hur jag ligger, men vg ska jag ha, annars e Lany konstig.
  • psykologi, vg ska jag försöka fixa, fick precis det på provet och hon hade skrivit om mig att hon tyckte jag var duktigt och vaken:P
  • internationell ekonomi, vg?
  • estetisk verksamhet, e lite svårt för vi har inte haft henne mer än hälften av lektionerna:/ klart jag vill ha mer än g, så dålig e jag inte på att rita.

fritid: 

  • träna MINST tre gånger i veckan! (friskis) hellst lite cykling och promenader +. piggare och gladare
  • göra läxor i tid. plugga till prov kan ju va smart.
  • ta det lugnt, så svårt, jag e nog världens sämsta på att stressa ner. upp går bra, men..
  • va glad!
  • äta bra
  • sexa:P

bra och skit:

  • dåligt att AJ åkte ur top model, hon va en av de bästa så varför??
  • dåligt att frida är sjuk. jag klarar mig men synd att hon har ont:(
  • ont i magen, dåligt.
  • dåligt att emelies knät cp:at sig igen.
  • bra att jag ska träna ikväll, kul med:) intensiv
  • bra att jag klarade geografi, internationella ekonomi saken.
  • dåligt att jag tappat bort min nyckel.
  • bra att det är fredag imorron.
  • dåligt att micke ska åka bort i två veckor från och med nästa vecka:(
  • skit dåligt att håkan ska åka om mindre än 2 veckor och vara borta 1 eller 2 år. (han kanske kommer hem till jul dock). tråkigt, fast kul för han förståss, det är jag glad för:)
  • bra att jag inte ätit godis på nåra dagar haha:P (tror jag)
  • bra att nya" HM katalogen har kommit.


 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback