pigg och glad

jag känner mig verkligen uppåt just nu!

klarade av att göra en powerpoint presentation( va ganska lätt:p) för första gången, proffs erika har gjort det igen!

sen har jag pluggat "klart" geografi, eller min sammanfattning som blev endast 16 sidor är klar, :P

så nu har jag tänkt att jobba lite matte, men jag vet inte om jag kanske ska gå en prommis först, någon som vill gå med mig? ibland är det skönt å gå själv, kan gå å sjunga och spela luftgitarr som ingen ser, men nu skulle det vara trevligt med sällskap å gå å prata med någon.
fast alla bor så långt bort från mig:/ nån somo kanske har vägarna förbi , tar ju bara sisådär en halv till en timme att fara hit;) haha

ska kanske ta halv 4 bussen till micke om jag hinner, annars tr jag hav 6 bussen dit först:)
jag pratade med han förut, han lät liiite sliten:P dom drog vid 1 men kom hem 4, vafan gör dom egentligen:P

har precis ätit tunnbrödrulle, mamma hade lagat :)

nu har hon gjort grönt te åt mig också, vad snäll hon är:)


det här är typ mitt  hmm, 6:e ? inlägg jag skriver idag, vet inte vad det är med mig:P

någon som har nåt roligt skvaller? eller en kul historia att dela med sig tro?:)


härlig bild. jag vill åka dit!
image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback