onsdag

e lite svullen runt ögonen idag, jag och mickelåg och prata till klockan 1 igår natt. eller det började med att han tjatade på mig varför, och att jag försökte förklara, och det kanske är min starka sida. jag vet inte, varför egentligen det är så, eller.. jag tror han förstår, fast jag blev lite rädd ett tag. men det är väl inte så konstigt, att man blir om någon man tycker om så mycket.
behövde gråta ut.

jag förstår fortfarande inte riktigt varför..


hade iaf ytterligare en dag på fördjupningsveckan igår, va skoj! hade först frukost i skolan kl halv 9. sen gick vi till klassrummet och prata lite, och den bar det ivåg till nixta för att göra en kostuppgift. va kul att gå med dom:)

många sa att jag va fin i håret igår:)

vi tränade yoga igår med, kanske inte direkt är min grej:P ,e men det va lite kul:)

sen jobba jag och frida projektarbete, vi e snart klara! vi jobba i 3 timmar igår, va sist ur skolan typ:P

idag ska vi kolla på bio:) linas kvällsbok tror jag den heter. sen ska vi ha efterfilmssnack. och sen ska jag och frida försöka göra klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback