olika saker i mitt huvud

ibland får jag nästan lust att "försöka" banka lite vett i skallen på dig, du är ju så otroligt korkad ibland.
va glad att du inte får igen all skit du skapar, men tyvär så är det faktis inte så många som orkar bry sig längre, men känn dig tuff och tror att alla är så rädda för dig, därför du inte får något tillbaka. om du verkligen tror det så hatar jag att förstöra dina drömmar, med det är skit snack!

håll på med ditt eget liv istället, det skulle behövas.





ibland blir ja bara så trött så trött, varför alla inte kan bara vara, hålla sams. det är alltid något någonstanns.





kan du inte vara som du va förut, lite gladare och inte så hetsig över allt som sägs. du va det förut, klart du är säkert happy nu med ibland, men alltid så misstänksam. fatta att jag orkar inte tänka att "allt" har baktankar hela tiden, så jag skiter i det. satsa mer på dina vänner så kommer du se att det finns många som tycker om dig, pluss att du slipper känna dig så ensam när han inte finns där.
jag kommer nog alltid hålla ett litet öga på dig af, eller jaa, snart går vi ju ut gymnasiet så d blir det ju lite svårare, men ändå.  får väl ta en tripp förbi ditt hus kanske i framtiden? :P





känner att det börjar göra lite ont i halsen =/ känns tyngre att andas. skit ungar varför är ni här om ni är sjuka?! jag vill inte bli sjuk, speciellt inte när jag ska ut, vill ju inte behöva åka hem tidigare precis.





vette fann vad jag ska ha för kläder ikväll, taskigt läge, har inget jag tycker om.





har det gått två veckor nu? snälla?





måste börja med läxor sen, så har man inte allt i slutet av lovet. hoppas jag inte glömt något.





ska nog gå ut på en prommis nu, e ju inte fin fint väder, me  det får la duga. fast känner mig nästan lite sugen på att cykla, men blir nog inte det iaf, hittat säkert ingen bra som är pumpad och sånt. men nu får jag inte sitta här längre och dega. kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback