natti natti

usch känner mig redan lite trööt, kanske ska gå och sova snart?
tror inte jag kommer kunna somna men kan ju kolla i en bok eller något.

har kollat på först CSI och sen på criminal minds. jag tycker om sånna program, lite tänkar själv program.


jag måste verkligen kolla igenom på vilka högskolor jag ska söka till. har näst intill ingenaning, nått socionom programm iaf, sen vet jag faktis inte. men ska kan man ju alltid.


min mage är nog nästan på bristningsgränsen som så mycket godis och chips jag har käkat, men det är ju så svårt att sluta, sötsaker är nog den värsta lagliga drogen.


fatta hur mycket godis vi käkar på ett år!!

image86



jag vill att det ska vara måndag nu!! jag är så shoppasugen! men ändå vill jag att det aldirg ska bli måndag, kommer bli sorgligt att lämna av håkan på flygplatsen. han har faktis ferre uppe i stugan nu, fast jag våar nog inte ta en titt förbi:P


fast imorron ska det nog också bli lite roligt:) mest för att träffa alla, man saknar ju dom så lätt:)


ojojojoj jag hitta en ny underbar sida med kläder!!
www.designerexposure.com
ska se om jag får ihop ett kollage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback