morgon promenad?

tänkte ta en liten prommis, men e inte så säker på det längre. e lite halv mulet så får se om det klarnar upp.

kollade igenom lite snabbt på det jag skulle vilja ha från h&m katalogen. summan blev lite över 1000 kr. och då är inte min favorittröja inräknad, fanns inte i min storlek. :( jag e riktigt lessen :P . prylfixerad? neeej då.

provade en klänning igår när jag var i handen.
 image72den var FAKTIS  fin på mig och inte bara i katalogen när ja kollade förut. måste nog köpa den iaf, man såg så smal ut också:) nej men den va fin:)
       1.en vit bikini har jag tänkt köpa länge, måste ju iaf prova om det ser bra eller förjävligt ut:P 2. skorna va så jävla söta, vet inte om jag verkligen ska köpa som men ändå. 3. det röda linnet prova jag också igår när ja va i haninge centrum, har iof ett likadant brunt hemma, men som sitter rätt bra och det röda va sån fin färg. 4. den grå klänningen ser så skönt ut, bekväm, lite typ en strand klänning. 5. den vita t-shirten är också fin, speciellt med sidenband i midjan. 6. och den svart,vita klänningen ska jag nog köpa eftersom den satt rätt bra.

undrar bara om jag ska beställa eller köpa i affären?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback