MASSA kollage alla kläderälskare!

vi börjar vår kollage kväll med två klänningar som jag tycker är väldit fina. den rosa och den gråglammiga i mitten.
runt om är lite saker i rött, skorna var jätte söta.

allt har jag hittat på
www.designerexposure.com . så om du är lite nyfiken så är det ju bara att klicka på länken som kommer du fram. där finna alla möjliga designer som dolce&gabbana, burrberry, calvin clein, celine, chanel, christian dior, jimmy choo, vera wang och många fler.


image88


vi fortsätter med ett kollage i svart och aningen djup blå. (haha känner mig som värsta guiden på typ ett museum eller nått)
image89


nästa kollage kan man säga att det är lite patriotiskt, haha nej men gult och blått är det iaf. jag tycker den blåa klänningen i mitten är gör snygg, det är så fint med snoren ront halsen från mitten, dock är det inte alla som kan bära upp såna klänningar, men snygg är den iaf. den ljusblåa klänningen har såna där breda band som jag tycker är jätte snyggt. dom går från urringningen till xelband till ryggen. som i ett svep. skit snyggt!


image90
det gula linnet är det ingen mindre än Michael kors som gjort. tror det är han som sitter i juryn på top model, så ni som tittar vet nog vem det är:P

nästa kollage blir med svart bakgrund. lite olika klänningar/kjolar m.m. så det blir lite mer variation och inte bara klänningar:P jag tycker faktis kjolen med grönt och rosa mönster är häftig
image91



där va mitt kollage:) hoppas det var någonting värt att se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback