lista!

fullständigt namn: Erika Eleonora Sofia Carlsson
född: 26 september 1988
familj: mamma Ingela, pappa Bo, storebror Håkan, lillasyster Emelie, lille bror Fredrik och lillebror Johan. en hel barna skara:P
sport: går på friskis&svettis 3 gånger i veckan, om det nu räknas:P
bor: på en liten ö kallad Muskö:P
längd: 171 cm.
vikt: skiftar rätt mycket, brukar säga mellan 60 och 65. men ligger nog närmare 60 nu.
skostorlek: 39, står ganska stadigt på jorden:P
hårfärg: just nu brunt med en liten gnista av rött i.
pluggar: på nynäshamns gymnasium, samhälls programmet, ekonomi.
fick senaste sms ifrån: Sara, om jag ville med på bio:)
vad läser du för bok just nu: ska precis börja på det Tolfte Kortet av Jefferey Deaver. en deckare alltså:)
äger du ett busskort: japp, eftersom jag åker mycket buss och tåg både på kvällar och helger har jag plusskort.
har du pojkvän: japp, sedan 1 år och snart en månad:)
när hade du sex senast: igårkväll ,tss ;P
har du körkort: nej inte än, ska börja jobba på det lite mer seriöst snart, så jag fixar det till sommaren.
nästa mål i ditt liv: hmm, hitta en bra högskola att söka till kanske?
när grät du senast: igår kom det lite tårar, varför vet jag inte, men innan så har jag inte gråtit på månader.
vad åt du senast: lite choklad igårkväll, kanskeinte det bästa men svårt att låta bli.
favoritprogram: HEROES klart, sen desperate hausewifes och top model.
faviritmat: tacos kanske, då kan man välja själv hur nyttig/onyttig man vill vara.
bästa bus: hmm ,jag vet faktis inte,

dagens planering:
kolla på desperates housewifes, missa i tisdags. åka till muskö senare, kanske gå en promenad.
dagens kläder: mjukisbyxor och en mintgrön tröja, har inte klätt på mig än men:P
dagens humör: rätt bra hittills, dock lite skoldkänslor från igår..


någon som vet nån kul lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback