lämnad

nu är jag lämnad själv hemma.

håkan har åkt och jobbat, mamma har åkt ivå, pappa jobbar, johan och fredrik är i skolan och emelie praaoar.
micke har åkt nu. så nu kommer han inte hem förrän om två veckor.

jag har inte kul alls. vet inte vad jag ska göra.

ska iaf ut på krogen  imorron med sara, lisa, carro, frida ,linda och yvonne tror ja,sen kommer det säkert några fler med.

sen på måndag åker håkan, för alltid kännsdet nästan som, eller han är borta i ett år, kanske två.

jag tycker inte om att alla åker.

på måndag ska iaf jag och mamma åka och shoppa, först i stan och sen i kista centrum, jag tycker iaf om kista, det e så stort och lixom lugt, även fast det är massa affärer! tröstshoppa?


känner mig lite deppig. sen kan ja inte sluta tänka på det där heller, jag tror jag tar åt mig för mycket av sånt som inte ens har med mig att göra, men jag kan inte låta bli. det sänker ner en alldeless totaly.

it sucks


jaja , ska städa ärslet av mig så gör jag nått iaf. tänkte gå ut och läsa en bok i solen men har fan inte en endaste bokjävel som jag inte läst. måste köpa några. någon som vet någon bra bok?

jaja slut på att tycka synd om sig själv. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback