krogen ikväll

ja det blir utgång ikväll med Sara, Carro, Lisa och Frida:) vi ska nog till 360, + att det är white night så vi måste hitta något vitt att ha på oss:)

men det blir roligt.

igår va ju micke å dom ute på krogen, men dom hade det sådär, det var inte så mycket drag tror jag lr va det nu va.. tråkigt:(

jag kunde inte sova igår, så jag låg och jobbade lite geografi kl 1 på natten:P jag har hållt på och sammmanfattat hela kapitlet, så jag har bara sist delen kvar nu, det om sverige. jag har typ skrivit minst 10 A4 så det är ju inte en liten sammanfattning.
så jag har typ skrivit av hela kapitlet i lättare meningaar kan man säa.
ska nog gå å jobba lite snart med det.

jag måste börja göra matten också kom jag på, och göra klart blispelet till svenska redovisningen, BLÄ JAG HINNER INTE ALLT.

+ att jag måste läsa igenom 50 papper om högskole grejer :/ "skönt lov"


gjorde lite bilder igår, lite kläder och saker man kan ha tillsammans. en del lite sommrig´t en del inte.

här är ett rött tema.




157570-60


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback