klänningar

image54
jag skulle hellst vilja ha en halterneck klänning, eller omlopps.. v-ringad självklart, annars ser jag ut som en uppblåst ballong. kanske inte riktigt men nästan:P
jag skulle vilja ha en vit klänning som är likadan som min svarta, halterneck, bar rygg, ganska enkel, men så fin så fin:) men kan ju dock inte ha en svart klänning på studenten:/


hitta by the way några as sygga klänningar, en kanske var lite kort, men tror nog inte så många skulle klaga:P fast de var ju då lite dyra för min smak, runt 2 000 st. jag vill ju ha alla tre också:P och så rik är jag inte. fast den röda skulle varit vit, då skulle den vara perfekt!
hitta dom på en sida som heter Shopaholic, :P säger det något eller?
http://shopaholic.jetshop.se/

image55
den förtsa vita är precis så jag vill ha min klänning, as fint skuren och lite coolt med kors i ryggen. fast den var ju lite kort kanske, men om man skulle blanda den med den röda skulle det blr perfekt!
fatta vad brun man skulle se ut i sommar:)


ja, vad har Erika haft för sig på lovet då?

  •  Fredag: gjorde inte så mycket, umgicks med micke och hade det trevligt:)
  • Lördag: jag och micke kolla på Love Actually, jag hade läst boken så var tvungen å se filmen:P
  • Söndag:  filmkväll på muskö hos carro. jag carro och sara. läskig film:P
  • Måndag: jobba psykologi. åkte till jordbro och kolla på film, sorglig var den:( men vi mundra upp oss:) skulle träna men åkte till pindos i ösmo och käka pizza med vin med frida, sara och carro. planerade utgång på lördag.
  • Tisdag: jobba psykologi. åkte till haninge och handla med johan och mamma och micke. jag och johan gick i centrum, köpte en svart tröja och ett corall färgat linne. och glass såklart:P micke kom sen igen, åkte och handla på ica maxi och sen åkte vi hem till muskö.
  • Onsdag: psykologiarbetet klart. försökte göra ett bildspel i svenskan til redovisning, gick ige bra. va på muskö. åkte hem till sara och kolla på film med damerna och micke. konstig film, men sällskapet var bättre:)
  • Torsdag: åkte till frida, prata, jobba m projekt, laga mat. sen åkte vi och tränade friskis, var dock bara bas-pass. åkte hem till jordbro och sov där med mike. läste lite i geografiboken på tåget.
  • Fredag: vaknade i jordbro. plugga lite geografi. åkte in till haninge och köpte ett svart linne. micke ut på krogen, med jeppe, erik, sandlund och poppe? hoppas dom har kul:)
  • Lördag: ska ut på krogen med sara, carro, lisa och frida tror jag:) white niht så måste ha något vitt på mig:)
  • Söndag: vette fan vad ja ska göra, plugga massor typ..:/


tror jag fått med det mesta jag gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback