jag älskar vår!

e så jävla härligr väder ute! idag tror jag faan det är rekord! vaknade imorse för en liten stund sedan, och så kollade jag ut genom mina "små fönster" och hela jävla baksidan strålar i sol! mycket jävlar men faan vad härligt!
:D

va fint väder igår med, jag var faktis ute och promenerade , fast bara en halvtimme, för såklart när det blir fint väder så har jag blivit sjuk, så kroppen orkade inte med lika mycket som den skulle vilja:P så blev bara en miniprommenad:P

idag ska jag faan gå ut, va ute länge. funderar på att först gå ut till kaninerna och städa hos dom lite nu på förmiddagen, jag vet, inte så mysigt direkt, men det måste ju göra och erika är den ända som tänker på det:P
sen ska jag tvinga med Micke på en skön promenad!
jag tror faktis vi ska grilla idag, eller älda ute, å så då ska vi grilla lite korv:P de skulle egentligen gjort det igår, men som tur är blev det inte igår för det blåste, så vi missade inget eldande när vi va nere i nynäs:)

usch vad possetiv man blir av bara lite solsken:)

just det, jag färga ju mitt hår igår, egentligen var det nog inte så jätte stor skillnad, eller jag ser inte så mycket direkt, kanske för ja vant mmig:P men tror man kan säga att det blev lite rödare nyans, ljusare? hmm nae inte vad jag ser. jag tycker faktis rött/orange hårfärg är jätte fin, och jag förstår inte hur alla "readheads" färgar bort sin färg. jag tycker att ni som läser det här å har rött hår ska vara stolta över det och verkligen inte färga bort det!
kommer ihåg när man var liten, rödhåriga har ju fått ganska mycket utpekelse av håret, för det är ju lite ovanligare än vanligt brunt och blont, men ovanligare är ju mer eftertraktat. tycker jag iaf:)


det är jobbigt att fortfarande vakna varje morgon och vara stressad. det behöver inte vara någonting speciellt, den bara finns där ändå. skulle verkligen ALDRIG kunna sova till längre än tio och inte känna skuld för jag inte gått upp tidigt och gjort nåon nytta. det är jobbigt, speciellt m man är jätte trött och verkligen skulle vilja sova längre, men inte kan för då "slösar" man bort tid på plugg m.m. inte för att jag direkt pluggar så fort jag går upp, men om jag går upp tidigt så försvinner lite av tressen iaf.
som den här helgen, har jag inte pluggat någonting, och idag börjar det kännas riktigt jobbigt. ska ta ta i iaf psykologin snart, för det är det ända jag har hemma. hoppas det försvinner då.
ibland vill jag bara springa bort och försöka fly från allt, bara för jag e så trött på den där känslan.
förstår inte hur det kan kännas så så ofta, för jag har faktis en hyfsat lugn familj, de minst tressade pojkvännen i världen (på riktigt han är ALDRIG stressad:P), och mina vänner är inte heller så speciellt stressade, förutom frida:P men jag tror nte hon gör så jag blir stressad heller:)

det är konstigt det där=/ men det löser sig väl sen. bara det inte blir som det var förut! tror inte jag klarar det igen.

jag ska försöka varva ner ite gran i taget, för mycket krav gör bara så man presterar ännu värre.


nooooo det är ett moln som täcker min sol!:P faan jävlar det om det inte försvinner snart:P


ska man kanske ta och äta lite frukost nu kanske, hmm lite klementin, äpple, banan och russin sallad kanske:) e så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback