hobby?

det verkar som jag inte har ett liv:P eftersom jag sitter i skolan hela tiden, men bussar å sånt måste passas in, och ibland blir det lite vänta. då kan man ju ändå sitta vi datan:P

fredag idag, skönt som fan!

vi höll på med lera idag på bilden, det va askul! jag gjorde faktis en rätt bra fin gubbe, eller ansikte:)

jag längtar till påsklovet, fast ändå inte, för då känns det som alla åker ifrån mig och lämnar mig ensam kvar.:(
Micke åker upp till vintersverige, högst upp typ. han åker i o för sig redan nästan vecka, men han e borta 2 veckor så både nästan vecka å på påsklovet.
sen åker Håkan, min storebror, bort, så länge som knappt är möjligt. han ska åka till Japan, klart jag är jätte glad för hans skulle, för det är en dröm han har haft jätte länge. men nu är det så nära, det är mindre än 2 veckor kvar, den 2 April åker han (förlåt frida för jag kanske inte är så glad på din födelsedag:P) och är borta i 2 år är det tänkt. han kanske kommer hem en vecka till jul, men sen åker han ju igen.
hoppas att vi åker och besöker han!

jag komemr känna mig jätte ensam på lovet. man e inte ens i skolan så då träffar man ju inte alla dagligen. men jag ska tvinga min home"boys" att umgås med mig:)




jag vet inte hur jag ska reagera. jag förstår inte,  vet inte vad jag ska tänka. jag vill med, varför är det då så svårt? kan det inte bara vara som det ska, brukade vara. då var det roligt, man slapp iaf tänka på vad eller om man ska säga något, flera timmar innan. ångest, förvirring, ledsamhet. det måste väl inte va så, eller?




jag ska iaf åka hem till muskö strax, när bussen kommer. sen ska jag ta antingen halv 6 eller halv 8 bussen, blir nog halv 8, till micke å så ska vi kolla på heroes! det är grymt bra!image70




resan mot rätt size förtsätter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback