haninge

ska åka till haninge snart. får se om micke orkar åka med, han gick och la sig kl 6 i morse:P men klart han blev ju leven 17 tror jag!;)

måste handla presenter till alla, frida 3/4, carro 27/3, lisa 2/4....... och håkan åker 2/4 också :( så då vet ni varför om jag e lite lessen nästan vecka och näst nästa vecka...

skulle va kul och spendera något på mig själv.. men man ska inte va så självisk. först och främst till de andra.
får se hur mycket pengar jag har kvar efter, om jag kan gå på bio eller ej, sara fråga igår:)

haha carros tänkta present e såå kul!

prata med linnea på bussen igår, jag skulle hem till micke och hon skulle till dennis. det var faktis mväldigt trevligt, inte för för hon tagit lite vin :P nej men resan gick snabbt iaf, brukar kanske inte alltid prata så mycket med henne, men vi gjorde det igår det va kul:) hon sa att jag och micke passade bra ihop också:) jag har gjort honom till någon man väönder sig om två gånger efter när han går förbi! tss:P
hoppas du hade roligt tjejen, och att det går bra med dennis:)

hmm ska ta å kolla när tågen går, och göra mig i ordning för att åka iväg en liten stund.

han e så söt när han sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback