god morgon sverige! vädret presenteras

har precis lagat lite havregrynss gröt som jag ätit + svalt ner lite piller.

till min förfäran så va solen borta imorse när jag vaknade. mer en min lika mulen som vädret gick jag upp, men sen fick jag syn på håkan då vart det roligt igen, han mår inte så bra:P

hörde inatt att någon inte heller mådde så bra, och tog en prommenad utanför, han lämnade lite kvar av sig själv kan man säga haha


jag måste ringa oh kolla med alla hur det blir ikväll, om vi ska äta ute först och så. måste veta i lite förväg när man bor här ute:P


kanske ta en promenad? joina?

dagens väder
image93
Prognos
Prognosen är utfärdad lördag den 31 mars 2007 kl 04:55 Stockholm på morgonen:Mest mulet väder men uppehåll. Temperatur omkring 8 grader. Svag vind. under eftermiddagen:Växlande molnighet och uppehåll. Temperatur 8 till 11 grader. Svag vind. ikväll:Det väntas bli klart till halvklart. Temperatur 4 till 7 grader. Svag vind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback