fortfarande i skolan

hade ingen religion, så slutade typ kvart i 2. men jag väntar på mikael så därför e jag kvar. tror han skulle sluta vid 3 så han borde komma snart. :)

har kollat lite på internationella ekonomin för skulle ha nått cp prov imorron. fatatr inte riktigt på vad det e vi ska kunna men men ...

ikväll är det top modell, det e faktis ganska kul, iaf när de får prova massa coola kläder å sånt, jag vill med göra det, det ser så kul ut!

om en och en halv timme ska jag ha samtal, undrar vad jag har för betyg...




just nu skulle jag vilja ha nått att äta för jag börjar bli rätt hungrig. men jag har tröttnat på en sak nu, jag skiter i att "nej så ska ju du inte göra" alla andra gör ju. det har slkagit mig att det kan faktis inte vara alla andra som har fel, då är det mer troligt att det är jag som är cp. äckel


nej jag vill faan också kunna visa mig i sommar, jag har märkt att jag har blivit tjockare på höfterna eller va det nu är för ställe, och det är ju inte direkt snygg, måste ta tag i det någång. friskis träningen känns inte direkt som det hjälper, iaf om man .. .blää



hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback