första VÅR BADET!

idag har jag och frida vart så duktiga och modiga så in i norden, vi har nämligen malat ner oss till vattnet och BADAT! inte en, utan två gånger sprang vi i. det kändes faktis skönt när man kom upp ur vattnet, kanske inte när det blåste men ända:P

årets bad datum 29/3

det v några som gick förbi, dom måste tyckt vi va konstiga:P alla år med jackor, kommer vi där i linne och hotpants hade jag:P

är ännu mer underbart med lov! efter som vi vart klara med projektet igår så behöver vi inte komma imorron:) sophie hade skrytit om oss och vart jätte stolt över oss när vi lämna in vårt arbete sa mia lena, det var det första hon fått in :) hon ska kolla igenom det på lovet. sen får vi se.

har religion, psykologi och inter.nationell. ekonomi med mig hem. får se hur mycet jag orkar plugga:P


ska nog gå och göra en tvätt och slösa vatten som vi läst oss så mycket om idag. ja tar igenomsnitt kanske 350 liter vatten per dag. ojoj
va kul idag, sol och varmt:) jag jenny och frida va team idag:)

jag fick en present igår, en såndär sak som kan vara bra att ha till hands:P haha . nu är carro och jag lika coola. sara ville också kanske va med i gänget:P man vill ju inte va sist:P

blir mer skrivande sen! e så fint ute, måste hinna ut innan det blir moln!

(ej jag på bilden) men vi tog faktis kort med mobilen när vi bada, bildbevis:P
image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback