fördjupningsvecka

kom precis hem, frida körde mig hem efter skolan, för vi sluta typ 1:) . vi stannade vid mikrum och satt i solen och pratade lite. jag berättade för henne hur jag känner litetyp, eller så jag har börjat känna, eller för några månader sedan. det kändes skönt att kunna förklara för någon utan att behöv tänkna på hela tiden att det skulle låta konstigt eller nått. någon som förstår.

jag vet inte riktigt vad jag ska göra, eller blir väl som jag brukar, bara jobba på och sysselsätta sig så mycket att man slipper tänka. så fort jag kommer hem börjar jag att städa, och springer runt hela dagen, egentlige är det ganska onödigt att ta ut si så mycket just på det, men jag vet, det blir så iaf.

får se hur det kommer bli nu.

annars så har vi börjat med vår fördjupningsvecka nu. idag kollade vi på en faktis ganska intressant film om global varmning som Al Gore hade gjort. det var faktis väligt intressant, lite långt i slutet bara. sen gjorde vi lite övningslekar tillsammans med SPM3. och så vidare.
va inte på humör, så rätt tråkig dag. hade ju lite saker som låg och störde också. kanske tar upp det sedan, får se om det blir något av.

hur faan ska jag kunna komma upp i deras nivå? okej, ge mig en mille eller två så kanske jag kan fixa, iaf hälften.. fast lär ju va rätt omöjligt. iaf för snygga mig.

imorron blir det roligare, ska först ha frukost kl halv 9 och efter det blir det yoga:) sen får man jobba projektrbete. vi ska faan försöka göra klart!!

micke kommer om en stund, får se om jag orkar berätta, känns så löjligt, för det är väl va det är, töntlöjligt att hålla på såhär, eller?

jaja ska gå och vette fan göra något, städa antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback