fettisica

det känns som jag har antinget börjat lura mig själv eller börjar inse sanningen. jag menar om mig själv.
klart, alla har svackor, men är det de smarta eller de osmarta som inser att det inte är så.
aja, jag ska skärpa mig lite så det går åt rätt håll. sluta småäta så mycket, mina tänder tycker inte ens det är bra. ska till käftis snart så kan ju inte ha hur många tusen hål som hellst.
 lite träning ,rätt mat, i rätt mängder kanske gör att man vågar visa sig. vi får se.

man känner sig nästan skyldigt för man känner så här, när det finns så många andra runt om en som säger att det verkligen inte är så, men man fortsätter å tycka det ändå. man vill inte de ska tro att man inte bryr sig om vad de tycker och säger, för det gör man verkligen, men man bryr sig ju om vad man tycker själv också. det är svårt.

jag ska sluta sen, bara fixa lite först.

hade geografi/internationell ekonomi "prov" idag, vi skulle berätta eller svara på en fråga vi fick, först drog man en lapp/fråga, sen fick man 5 min på sig att förbereda sig. när andra prata skulle man säga stödord när de pratat klkart om man kom på något de glömt. jag sa väl några stycken, kanske 2 bra stödord som jag blev nöjd över att jag kom på.
va inte så svårt.
onödigt med så mycket ångest innan. helt onödigt. som vanligt erika.

väntar på att micke ska sluta just nu, han den där otroligt vackra saken som tycker om mig:) men tror han slutar vid 3-4 så är ett tag kvar. nä men 2 timmar e väll inget?

tänkte att jag skulle jobba lite religion när jag ändå inte har så mycket att göra. får se måste ta en chill först.

blir nog antagligen några mer inlägg senare. har ju tid vettu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback