faan vad soft

har vart helt okey de senaste dagarna, mycket tack vare vädret!

igår va det kul:) jag frida och sandra lekte sommar och gick å köpte glass, å satt lite i solen, sen kom alla andra, det var precis innan blomster, som faktis för en gångs skull gick bra! vi skulle göra buketter, gissa vad jag tänkte, jahapp nu kommer det gå åt helvette. men till min stora förvåning(och några andras) så blev det riktigt bra:) frågade lany sen vad han tyckte, det ENDA felet han hittade var att jag hade inte hunnit klippa av snöret jag knöt ihop buketten med:) då blev jag glad, han sa att den var riktigt fin:)
eller båda var fina, jag gjorde nämligen två:)

sen efter blomster så sluta vi, men jag och frida skulle träna kl 7 så det var ju nåra timmar kvar, så vi åkte till arena och käka sallad, och carro följde med, trevligt:) satt där ett tag, sen åkte vi runt i bilen läääääänge, åkte runt ringvägen, kasta lite kottar på svanar, tror og inte dom äter kottar, men kan ju prova:P sen kom dom lite för nära då blev vi rädda och gick:P
 sen åkte vi hem till jessica rising, måste ju veta var hon bor för ska ju dit på tjejmiddag på fredag:) längtar!
hälsa på henne, sen kanske klockan var runt 6 så åkte vi och lämna av carro å tanka .sen kom vi ttyp fram till skolan halv 7 så precis lagom:)

helt rolig dag:)
satan vad jennifer är vig! jävlar:P försökte härma henne men man kan ju säga att jag e en ning stelare än henne:P

efter träningen åkte jag och micke hem till ömso, hade skit ont i mina fotleder:(
stackars johan, skit äckel jag ska ge dig en kniv i magen! blä för sånna

vaknade idag til världens finaste dag, brevid världens finaste också:P 2 flugor i en smäll
åkte till skolan kl 8, även fast vi inte hade marknadsföring förrens klockan kvart i 2! först plugga vi religion, men ligger bara på fråga fem:P tar sån jävla tid!
sen käka vi lunch med linnea och janni som också kom tidigare:) följde med linnea å andla, skit skönt å gå ute:)
jobba lite projekt när vi kom tillbaka, sen tänkte vi råplugga matte men hängde upp oss så gick å fråga tommi. sen han vi inte så mycket mer, fär då börja marknadsföringen.

satt ute i solen, jag frida ,patrica linnea och jessica. läste och solade typ. sen drog jag med halv 3 bussen hem, ska åka halv 6 iväg och träna:)

man blir så mycket gladare när det är soligt! det måste ni hålla med om:)

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback