erika-lista

hittade en lista från faktis en annan Erika så måste ju jag ha den med!:P

PERSONLIGT
1. Vad heter du? Erika Carlsson
2. Vart skulle du vilja bo? hmm, låter kanske konstigt men jag trivs där jag bor nu(mitt i skogen) men skulle vara trevligt att bo lite mer centralt ibland.
3. Vad vill du bli när du blir äldre? jag har lite pnik över den saken, måste bestämma vad jag ska göra efter gymnasiet, men man vet aldrig..


UTSEENDE
1. Hårfärg? brunt, eller kanske lite rött i, brun-rött -kastanj typ
2. Mest nöjd med? förut var jag rätt nöjd öer min näsa (faktis!) men nu kanske det är armarna
3. Har du några piercingar/tatueringar?  5 hål i öronen och en piercing i läppen i mitten.

FAVORITER
1. Filmer?komedi är ju alltid roligt, är för rädd för skräckisar men romatiska filmer kan va för förutsägbara ibland, e kul med deckare å sånt så man får klura!
2. Låtar? jag tycker om cara mia låten, den omgjorda, på natten är det lugna favoriter som gäller och på dagen nrj, så den stilen:P
3. Årstider? jag älskar våren, allt känn så friskt på något sätt, sommar e ju såklart skön med ledighet och bad, men mest vår tror jag faktis.
4. Djur? katter är lömska? kanske men jag tycker om dom ändå!
5. Sysselsättning? går snart ut gymnasiet, samhälle ekonomi. jobba som trädgårdsarbetare i sommar sen vette fan.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för skor? oj, det varierar från dagtill dag nästan. balerina, stövlar och gympisar.
2. Favoritfärger på kläder? korall är så snyggt!
3. Favoritmaterial på kläder? hmm, inte stickat iaf, kliar som fan! lite halv svala kläder är bäst
4. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? just nu har jag på och svälter, har inte stor handlar på länge, men kanske runt 500.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? pretty small
2. Vilka färger går rummet i i övrigt? sand, grönt och svart
3. Favoritmöbel i rummet och varför? min garderod, lite annorlunda, vita väggar av tyg, ser coolt ut
4. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster: har inget fönster, har två glasdörrar, men lite grus, en varanda, träd
5. Vem förutom du brukar sova i din säng? min pojkvän micke, han e söt han:)
6. Favoritpryl i rummet? hmm, micke:P

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? lennart "nenne" sjögren
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? plånbok, mp3 och mobil
b) väska just nu? smink, lite kläder och nåra skolböcker
3. Vad är du beroende av? att veta att det finns andra som tycker om mig, att vara älskad, annars är det väl inte så stor menin med att finnas
4. Vad tror du på? att man kan bli allt man bestämmer sig för!

GREJER
Plånbok: jag har en svart, ganska stor. min första plånbok på flera år:P kanske att det var dags
Solglasögon:  är nåot jag måste skaffa:P
Mp3: en liten skit med en trasig batteri-lucka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback