en timmes pesta

har suttigt med gorgrafin i en timme nu, och vad har man hunnit? jo gått igenom allt EN gång, känns bra, skit bra :P nope

usch e lite hungrig, har inte käkat middag än, e inte så sugen på fisk:P ska laga nått snart tror jag.

va tvungen att ta en lite  paos från jobbandet. ligger på golvet i mitt rum, jag har ändå inget skrivbord, så man får lite ont i ryggen efter ett tag.

tänk va skönt att va hyper?!


nej nu har jag tröttnat på alla äckelkänslor om mig själv. vi säger såhär, det finns inga tjocka människor, bara de med mer tilgångar! och vad jag vet är tillgångar nått bra. ska sluta hålla på och ha "ångest" över att, oh nej! jag har ätit en kaka utan att ha sprungit en mil! oh my god!
det får nog bli ett av mina "några" ordspråk:P haha
vet inte vad för ryck jag har just nu, kanske hungern som talar. men iaf:)


skänns så skönt att ha ett jobb i sommar! får iaf lite stålar, och de som man tjänar själv känns bäst? eller hur?

back to the track of geografi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback