dagens lista

det här är mitt 10-e blogginlägg idag! jag har kännt inspiration kan man säga:P

en dagens lista:

Dagens låt: cara mia för hela slanten
Dagens dusch: efter promenaden vid halv 7.
Dagens frisyr: slarvig toffs och uppsatt lugg
Dagens smink: inget alls! vart ledig och hemma hela dagen, brun-lotion så är lite fresch iaf:)
Dagens händelse: micke åker till abisko (längst upp i sverige, 19 h tåg) håkan har avskeds-ferre i stugan
Dagens planer: inga alls, städat, prommis, bara gjort det sm jag kännt för, härligt
Dagens vill ha: kläder! har varit så shoppa sugen, tyvär är det långt till affärerna.
Dagens drog: datan:P
Dagens tråkigaste: micke åker till abisko.
Dagens måste: ut och röra på mig
Dagens dricka: vatten och cola
Dagens köp: inget alls
Dagens mat: nudlar med räkor och tacos:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback