dagen efter

va ute igår och det var väldigt trevligt måste jag säga:)

ooou! (åt frida) vi är så underbart bra matchmakers;) visst håller du med frida, (frida+the roseguy) tihi

det dåliga(och hemska perioden) var när jag upptäckte att jag tappat bort min lapp till jackan och väskan, usch vad hämskt det va! vi gick och fråga men dom sa bara att jag skulle komma tillbaks när det stänger:/
efter en timmes hemlängtan och oro så gick jag och frida på toa igen, och vad säger frida om inte: här är väl in lapp!
gu vad glad jag blev! kändes as skönt, för tänk om nån annan skulle hittat min lapp om tagit mina saker, så tänkte jag hela tiden skulle ja blitt av med plusskort, bank, legg, mobil, mp3 å lite smink i väska :p haha

nej med förutom det hade jag trevligt:)
jag drack ganska mycket (för att vara jag), för förra gången vi v ute tog jag bara en öl och en drink, + lite vin innan.
2 glas vin förkrök, 2 xider, tequila, lite öl från alla(förlåt) + drinkar.
kanske inte låter så mycket för världen, men för erika gör det:P

usch jag var med på onödigt mycket kort, och gjort "nån" ful grimars då och då. hoppas dom korten är slängda a the fotoboy. annars kommer jag skämmas en aning.
haha saras klänning lös inte , för den var lite gräddvit, och bara hel vita kläder lyste, MEN bh:n under lös iaf haha:P fast bara i ryggen så du ka vara lugn sara:P

någon mer som hade lika roligt som jag igår?

jag måste nog ringa frida och säga vad jag hittat de nyaste åt henne:P

sen idag ska jag försöka jobba lite matte, sen läsa lite papper till syon.
gå ut en sväng tänkte jag också:)
sen vänta på att micke kommer hem från sina kusiner, saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback