bullar

jag håller på och bakar bullar, dom håller på att jäsa just nu.

micke ligger och sover, fast det är väl lite förståeligt kanske:P haha

johan har varit jätte snäll idag, hjälpt mig att diska och allt:)


jag ska försöka tänka mer posetivt nu, för va fan gör det för bra och bara tänkta på allt dåligt? blir väl ingen direkt lyckligare av, inte jag heller.



jag förstår inte riktigt varför det är så svårt att sluta, för seriöst, vad är problemet? vad är så svårt att släppa, börjar helt ärligt tröttna på er jävla skit nu. lägg ner, det har vi gjort för länge sedan. jag skulle tycka de vore trevligt att kunna prata ibland, och vet du vad? det har hon accepterat, för hon bryr sig om mig och ställer upp för laget kan man säga. så varför in i helvette skulle hon göra något sådant hela tiden, för då kan man ju säga att hon skulle förstöra för mig. blir så trött på att viss ahar svårt att gå vidare. det är tråkigt för jag känner inget "agg" längre, varför kan inte du göra det också.
jag försöker låta bli att lägga mig i, men hur lätt tror du det är? speciellt när ingen har gjort någonting. sluta anklaga någon för nått den inte gjort. bry dig om dig själv istället, varför lägga ner tid på någon du tydligen inte tycker om.
så onödigt, eller måste trycka ner andra för att må bättre själv? så verkar det som iaf.

snälla sluta, se jag säger verkligen snälla, jag bryr mig inte om nån jävla stolthet längre. för se vad det har fått oss att hamna. kunde vart bättre.
jag orkar inte se hur ni håller på, jag e så trött. jag vet att du inte bryr dig om henne, men för min skulle då? kanske inte bryr dig om det heller, troligen inte, men gör det för sakens skull. tt faktis ha gjort någonting bra.

tack för mig. hoppas du förstår.


det förstör verklige mitt försöka tänka possetivare grej, inte för att vara egoistisk, eller jo det är väldigt egoistiskt tänkt, men jag vill vara gladare, inte behöva tänka på allt skit som finns hela tiden. man orkar inte. det får en att försvinna ner.

förlåt men jag var tvungen.

nej nu måste jag köra igång med bullarna igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback