torsdag

gick upp halv 7 eftersom jag ska ta 8-bussen till nynäs. har körlektion 09.25 så är där runt 9 kanske, blir lite väntetid men inte så farligt. kör väl i 45 min, så jag blir klar runt kvart över 10, och min buss hem går halv 12..

så vad ska man göra en timme då? blir väl gå ner till centrum och kolla lite, hoppas det fortfarande är fint väder, kanske jag kan sätta mig i hamnen.

sen åker jag hem till muskö, väcker micke, du har lovat och sova nu! så jag kan väcka!:P får väl se hur lång tid det tar:P sen kanske det blir lite bad?! och på kvällen kanske vi åker ner till nynäs och äter kebab, för att micke fick reda på i går att jag aldrig ätit kebab ute förut någonsin, och det var ju hemskt!:P en kebab-oskuld?

vi får se om det händer nått mer idag.

körde igår ganska mycket med mamma. det gick ganska bra efter ett tag, men på muskö är det inte samma sak som att köra i nynäs, mindre trafik, mindre vägar, färre korsningar m.m. körde en "bana", sen körde jag den banan med pappa senare på kvällen, utan att fråga någonting som tillexempel, upp eller ner?, haha:P


jaja, nu ska jag duscha, cyklade bara i en kvart idag, slak-cykling också. men bättre än inget. usch vad jag vill sova nu.

älskar dig micke<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback