Torsdag!

micke vart jätte ledsen i morse när jag skulle åka till skolan:P helt förtvivlad "lämna mig inte, stanna", så söt! han tycker om mig allt:)

sista "skoldagen", inga lektioner eller nått, bara tårta och läsk med klassen och vår klassföreståndare höll ett väldigt fint tal till oss.. "ni kommer ihåg första gången ni träffades på utflykten till nåttarö"... jag kommer ihåg, lätt! ska skriva en längre sammanfattning om mina tre år på gymnasiet sedan, är för trött nu.
sen var det övning för "gången" på lördag, när vi klassvis ska gå upp på scenen och få våra betyg, usch vad kul!
sen vår efterlängtade lunch med pannkaka, sylt, grädde, glass och jordgubbar!
va en väldigt fin och mysig dag kan man säga:)

efter skolan åkte jag till ösmo (frida körde, efter vi lämnat av sandra, jennie och jessica). tog en dusch, fixa mig lite snabbt, sen kom erik så kasta vi lite boll (jag kan!) och sen gick vi till tåget till sthlm.

va en trevlig dag i stan. jag handla faktiskt bara en bikini (en vit!) även fast jag redan köpt en ganska nyligen. gick runt lite i affärer, jag fick vara mode-guide för dom och hjälpa att leta kläder:P kul haha!
nej men va väldigt trevligt, blev lite pratgladare (modigare) efter ett tag.

sen mindre bra var att alla hundra tåg till VH, nynäshamn var inställda så vi fick vänta i 70 år innan vi kunde åka hem. då vart man trött och på lite halvtaskigt humör. kom hem 20 över 9. rätt sent, kom väl hem tre kvart senare pga tågen.

imorgon ska jag nog åka tidigt in till haninge och köpa nått halsband til på lördag och studenten. fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om hur jag ser ut, kvittar lixom, eller orkar inte lägga ner så mycket energi på det. men det ska ändå bli kul:)
sen ska jag försöka hinna med 10 bussen till muskö, hälsa på mormor och morfar som kom idag. sen ska jag åka till nynäs senare, vi ska fixa vår studentvagn! eller flak, eller lastbil. ska bli kul att umgås med klassen på "tu man hand".

är jävligt trött så ska nog gå och sov-mysa i soffan. och kolla lite på coyoute(?) ugly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback