Tisdag

här är en bild jag tog igår från vår dag på stan.



köpte också lite saker som jag fotade för skojs skull:)



här är min snygge man iklädd sina köp:)


och en rumpa:P


idag har jag klippt glannes gräsmatta, får lite kronor för det så varför inte, tycker faktiskt det är lite kul att fixa och trixa ute:) vi gick ner till bryggan och tänkte bada idag faktiskt, i molnigt väder och blåst, bara micke dök i:P
sen har jag kört lite bil hem till carro, gick väl mindra bra, är starkt oroad för imorgon, då min första körlektion är, sen direkt efter ska jag på besök till käftis, usch:S

tog såklart lite kort hemma hos carro, måste ju passa på när man får läge:P



sen lite på sötcarros namnskylt, pris och spriit:P



jag har precis fattat det här med miniatyrbildef, att de blir större när man klickar på dem sedan, därför tycker jag det är så kul:P haha jag är lite halvt mobbad kanske, men det är jag medveten om, klart man bli smått impad av alla tekniska grejer ibland:P

haha gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback