Skor- att köpa eller inte köpa

det finns både snygga och fula skor, tillomed fulsnygga, skor som är så snygga att de blir fula eller skor som är så fula att de blir snygga. men vilka är då rätt eller fel?

jag har mina åsikter, som säkert någonannan misstycker om och kanske någon delar mina tankar.

snälla, har du inte stilen, så undvik att skämma ut dig med kanske ett par silvriga lång-stövlar?
en sak som jag har väldigt svårt för är årets nyhet, de så kallade Crocs. jag vet att dom är "jättesköna" eller väldigt användbara, vissa tycker väl de är snygga också.
men VARFÖR, jag fattar inte, okej, de är sköna, men folk går i osköna skor varje dag, de kanske ger ifrån sig ett skoskav här och där, men de är iaf snygga! jag dissar crocs, jag skiter i om de är sköna, de är FULA. tack.

image367 image369


ta hellre något av de här skorna istället. det skulle iaf jag gjort.

image370 image371 image372image373 image374 image375
image376


jag är snart i ett starkt behov av ett par vanliga "skor", ala typ de vita med guldspänne på. ett par vanliga som man kan ha när det inte är det vakraste väder eller det varmaste vädret. det är så svårt att hitta tycker jag.

rosa klackisar med döskallar? nja jag vet inte, lite roliga men inte mins til kanske, men de kanske kan stå i garderoben och lysa och bara användas som ett tillägg till samlingen:P kanske inte men om jag vore rik så.



jaja nu ska jag packa min väska lite innan jag åker, blir den silvriga idag:)

Kommentarer
Postat av: jossan

att gå barfota is the shiiet...
hata skor 4 life !

2007-06-25 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback