SISTA VECKAN

sitter här hemma hos mike, eller sitter och sitter, stolen är trasig så jag står på knäna.

känner mig på rätt bra humör, säkert för det är sol:) vaknade pigg faktiskt, va ett tag sedan. har klätt på mig en jeanskjol (UTAN leggins), ett svart lång linne och bikini under det. så nu hoppas jag att jag ser riktigt sommrig ut. fast kläderna kanske byts några gånger, har så svårt att bestämma mig...

japp, då var snart skolan slut. lite sorgligt samtidigt som det är spännande och kul. känner mig posetiv inför framtiden, jag ska faan bli nått bra!
lördag klockan 12 springer vi ut från Nynäshamns gymnasium för gott. vet ioförsig inte vad jag ska göre efter gymnasiet, jobba fem veckor i sommar på basen, sen får vi se om det blir plugg i höst eller leta jobb.
kommer sakna alla väldigt mycket, blir lite sorgligt, men vem har sagt att man inte kan träffas efter man gått ut?

ja om en timme ska jag åka till skolan, även fast jag börjar halv 11. jag och frida ska gå lite prommis innan vi börjar, mest för det är så fint väder:)


han åkte inte hem igår. kunde knappt gå.  han kommer troligtvis inte kommer komma på min student. inte för att jag är så egoistiskt, eller jo, jag vill ha min morbror där! men jag vil inte att alla ska vara ledsna och gå runt och vara oroliga. tänk om...


nu ska jag nog smika klart mig lite, blir bara mascara typ, inget puder eller rouge. det är ju sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback