Sista Skoldagen ever!

tisdag- sista dagen i skolan, om man inte räknar med lördag, då VI TAR STUDENTEN!

har redan duschat, och sminkat mig och klätt på mig, även fast mitt tåg går om en och en halv timme, lite mer faktiskt.
vädret är sol och skitfint, vaknade på bra humör, micke gick upp jätte snabbt så jag slapp tjata:P, är hyfsat nöjd med mitt klädval, ett vitt halterneck-linne (som jag ser ganska brun ut i), ett par city-shorts och en kort grå-svart randig tröja.
 
idag ska vår klass busa:) vi ska klä ut oss så man inte ser vilka vi är och springa runt och be crazy, och störa alla i skolan:P lite nervöst faktiskt, haha:P

vart några stycken tankar den här morgonen som kan vara värda att ha i åtanke under dagens gång.

MORGONENS TANKAR

"Framtiden ser man inte, däremot det förflutna. Det är märkligt
eftersom vi inte har ögon i nacken."

"Vill du veta något om vägen framför dig, fråga den du möter."

"Leendet du sänder ut vänder åter till dig."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback