Party

dagen efter midsommar. bakis? nej inte så farligt. mår rätt bra:)

jag hade askul igår! vi kom dit vid 8, då var lisa, sara och fredde redan där. satt och drack lite medans vi väntade på de andra, sen kom robin, stefan och michell och sen kom frida och yvonne och sen tre av robins kompisar tror jag det var. turken va lite skum, försökte han sno min och carros kameror eller? sen var han ju väldigt full så man vet ju inte.
jag tycker alla var glada och jätte trevliga, så det va roligt:)
några andra "muskö-barn" kom förbi senare på kvällen, som nillenor och fredrik lindberg, emelie och några andra. man vart lite förvånad över hur dom kom dit, för några vette fan vilka de var:P men men
haha, micke, fredde och stefan tvingade mig att klunka en hel öl samtidigt, och så gjorde dom så jag skrattade också:P men jag klarade det.

nej jag vet inte vad jag mer ska säga utan att behöva skriva ner allt kul som var, så jag nöjer mig med att säga att jag hade en jätte trevligt midsommar, hoppas ni hade det också:)

det vart lite prat om känsliga saker, jag är ledsen om jag gjort er ledsna, för det är inte någons "fel" att jag tänker så ibland, jag vill inte attt nån ska tro det. jag har tänkt lite och va fan, varför egentligen, nej jag ska försöka, jag menar det verkligen, klart jag kanske nojar mig ibland, men nu jävlar!
jag vill att ni ska må bra också, vi kanske kan prata om det, ifall det inte känns jobbigt, någon gång, det kan vara bra. jag älskar er så ni vet, tack för ni är, jaa, bäst helt enkelt<3

jag och micke hade en väldigt lång prat, diskution när vi kommit hem, även fast jag inte tyckte om det, det är jobbigt att få kritik när man inte ens tycker jag förtjänat det, speciellt inte när man inte ens är värst, men jag vet att det var bra, speciellt för dig att få ut hur du känner. jag ska försöka vara mer öppen och säga hur jag känner lite oftare, eller kanske säga mer varför jag känner som jag gör.
tack, jag älskar dig<3

bilder från kvällen lägger jag upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback