Ösmo-marknad

om en timme ska jag och micke åka till ösmo-marknaden. det ska bli kul:) julia ska sjunga eller nått så det ska vi kolla på, sen ska vi köpa brända mandlar som jag älskar och såna där röda kola godis som ser mycket godare ut än det är och kanske lite sockervadd!:D

idag gick vi upp ganska tidigt, runt 9, baka lite, sen gick vi ut och sparka fotboll, jag kickade 14 gånger! rekord för min del, jag vet, jag är pro!;)
sen gick vi ner och kände på vattnet(kallt) och gick tillbaks och satte oss ute lite. och nu sitter jag här.

imorgon ska vi till haninge lite och jag ska köpa en vit bikini (äntligen) och kanske lite vita underkläder till min studentklänning, som jag by the way tycker om nu, hatar den inte längre:)

ska nog gå in ett par av mina pumps idag, måste ju nån gång.


aja puss puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack så mycket :)

Postat av: Jessica

Tack så mycket! :) Akta fötterna, dom kommer göra ont efter att du haft pumpsen på dig :p

2007-06-02 @ 20:37:25
URL: http://beautyandjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback