onsdag

åkte till ösmo i måndags. så blev inget skriva iförrgårkvall eller i går. orkade inte. fast jag kände mig lite bättre igår, skrattade ganska mycket, klart jag kanske va lite lessen nån gång, men har så mycket att tänka på.. samma sak idag, jag måste skräpa mig, men jag är så jävla rädd för att misslyckas, jag vill inte, jag får inte.

har iaf gjort en sak bra, har "hållt" min nya plan hittills iaf, gjort någonting varje morgon, eller bara sedan i typ lördags eller nått men iaf. har inte gett upp än.

det känns hopplöst på nått sätt, gör så att jag blir ledsen. men det blir väl bättre med tiden, när man lär sig. men kommer jag någonsin att lära mig?

jag vet att jag förstorar upp saker mer än vad man ska, men när man går och tänker och tänker på samma sak hela tiden är det klart att det gnager sig fast, alla tänkbara utvägar granskas och tänks på. usch


men nu ska vi äta, köttbullar och potatismos och brunsås.

hoppas alla har en bra dag. jag med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback