Onsdag

har ont i ryggen och känner mig stel som en pinne. kanske sovit knasigt eller för jag stod som en banan igår i 2 timmar?

idag ska jag försöka sola lite så jag får lite färg.

mamma och pappa och johan åkte till mimmi&nenne i morse, dom ska hämta hit dom så dom kommer hem imorgon (bor strax utanför GBG). emelie och alex åkte samtidigt för emelie ska tälta på nåttarö med sin klass. så nu är det bara jag, micke och fredrik hemma. trodde att johan skulle va hemma så jag skulle va lite halft barnvakt, men nu behöver jag ju inte det.
då kan jag ju åka med micke till yobro sen.

skola imorgon, eller vi ska träna på att "gå" till på lördag. träna att gå och sätta oss efter en viss ordning, vi tar ju studenten på lördag:)
sen efter ska jag nog åka in till haninge och kolla lite in stores.

vadå orättvist behandlad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback