Onsdag

ska om ett litet tag åka och köra min första körlektion, fast först ska jag ut och köra lite med den manuella bilen, för sen ska jag köra med atomaten till körskolan. är lite nervös faktiakt, har en bild framför mig hur jag smashar alla som går på gatorna, hur jag krockar med andra bilar och förstör egendomar, vi kan ju hoppas att det inte blir lika mycket som jag fasar för...

sen direkt efter ska jag till käftis och laga mina trasiga tänder. sen antagligen höra på lite klagomål om hur dålig jag är på att sköta dom osv, men om ingen skulle ha hål i tänderna skulle ju inte tandläkarna ha så mycket jobb, jag tänker bara på deras framtid, jag lovar...

får se om jag hinner ut och sätta mig i solen lite innan jag måste åka, har inte solat på ett tag nu så känns som "färgen" börjar blekna.


får se vad kvällen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback