micke är dum

han säger att jag är opopulär och aldrig får några riktiga besökare, alla som kollar min blogg har bara gått in på den av misstag

buhu jag gråter... inombords :P

jag vill då bara be om förlåtelse för att min blogg är tråkig och värdelös, och att jag är ledsen att ni råkat in på min sida, håller på med skadecheckar, dom kommer med posten i sinom tid ;)


det gick bra att köra idag, han sa att jag hade gjort framsteg och att jag va duktig:)
efter körningen gick jag ner till centrum och kollade lite på lindex, köpte lite underclothes bara. sen gick jag ner till station och väntade på 858:an. va hemma halv 1, micke låg faktiskt och "sov", så jag väckte han:)

vi ska ta halv 4 bussen till yobro, the dark city.

ja nu har micke gjort en outfit till mig till imorgon, vi får väl se vad det blir för "kläder" :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback