Måndag

drömde en jätte konstig dröm inatt. var ingen rolig eller bra dröm. jagad och skjuten. usch! har var och kört lite bil, sen åkte jag och mamma och hämta Gert, han har blivit så smal! sen åkte vi och handlade.

vi har fikat lite förut, snart ska jag börja hjälpa till att laga maten, är inte hungrig, så hoppas den blir klar i morgon eller övermorgon.

försöker och försöker med min nya plan, vet inte om den går så bra, men hoppas att man märker resultat snart, annars får jag väl försöka på annat sätt, kanske dåligare eller bättre, allt på samma gång?

vet inte var vi ska sova inatt, muskö, ösmo eller jordbro. fick iaf mitt busskort idag, så jag kan resa nästan vart jag vill, inte till världens ände, men nära.



känner mig lite nere, vet inte om det är för det känns tugnt med körkortet, kommer ta hundra år, minst! eller om det är vädret som gör det, eller allt läskigt och dåligt.

pissväder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback