Måndag

en vanlig vardag, fast utan skola. mina småbröder gick flitigt iväg till skolan imorse, dom slutar på torsdag. känns lite tråkigt att inte ha en "plikt" att göra nu längre. fast det kanske blir mer i höst, och så har jag ju körkortet att börja med nu såklart.

badade i torpa-sjön igår igen, lite kort från sjön tog jag också. ska lägga in dom senare.
var faktiskt ganska varmt i vattnet, över 20 grader, vi fick upp till 26 grader längst in mot stranden.


idag ska nog micke och jag åka in till stan och bara gå runt och kolla lite i affärer, kanske gå längs vattnet, äta lite glass och sånt mysigt:)

det var synd, verkligen..
lägga över det på mig?
jaha.... jag kan inte hålla koll på allt..

idag har vag hand-tvättat min studentklänning, hängt ut en tvätt som jag satte in igår och lagt in en ny tvätt i tvättmaskin. I am a tvättomaniak.

tycker det fortfarande känns konstigt att det inte är någon skola med med gamla klassen, tänk, en del kanske man aldrig träffar igen. bara sådär, hip som happ. jag känner faktiskt inte att det är någon som jag tycker ska bli skönt att slippa, känns lite tungt. jag har iaf bestämt mig att försöka träffa alla igen, någon gång, iaf, även om det bara blir en handvinkning på stan. det är väl inte så att alla blir osynliga och försvinner från jorden, alla finns någonstanns. det gäller bara att hitta dom, hahaha låter som jag är värsta stockern, som letar upp och förasöljer sina offer, men jag lovar, om någon absolut inte vill ens se mig igen, ska jag försöka hålla mig borta. kan ju hoppas att ingen känner så men man vet ju aldrig.
nej usch, spei3 kommer alltid finnas i mitt hjärta.

man blir extra glad i "sånna här tider" attt jag fortfarande har kvar några vänner från min förra klass, i 6-9. jag är så otroligt glad att jag har er. även om jag kanske inte alltid visar hur mycket jag uppskattar er så gör jag det otroligt mycket. ni gör mig så glad lixom, nej men <3 er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback