Lördag

gick upp tidigt, kl 8 idag, tänkte att jag ska gå ut en promenad innan frukost och innan solen blir allt för varm. kollade på du är vad du äter eller vad det nu heter, det är tydligen bra att röra sig innan varje måltid, så man kan ju försöka, iaf med frukost.

va, vad händer idag då? det skulle va någon kross-grej i nynäs så vi ska kanske åka dit och titta lite, ner till hamnen och ta en glass? fast jag har inte fått mitt busskort än, och man får väl inte betala med pengar på bussen så vet inte riktigt hur jag ska ta mig här i från, men men.

ska köra lite idag, måste träna på att backa, växla och sånt. jag vet, men jag är inte direkt så bra på att köra än, men har iaf börjat:)

ska lägga in kort senare idag, micke måste visa först, för jag lägger jämt in dom på fel ställe:P

jag vill bada och äta glass!

Kommentarer
Postat av: icaerika

det stavas cross gumman..inte kross
kysshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback