Lördag, Söndag, Måndag

LÖRDAG

jag och micke åkte till ösmo på kvällen. björn tog samma buss så hängde han med hem ett tag innan han åkte till vika. orkade inte skriva något, var lite trött, kanske efter fredagen? vi gjorde inte så mycket, låg mest och vilade, sen sent på kvällen gick micke och marcus ut och kasta boll, tyvärr var jag "lite" trött så jag orkade inte förlja med:P somna på en millesekund? maybe baby

SÖNDAG

vaknade av klockan som ringde halv 8, som var otroligt mycket för mycket för tidigt på morgonen. satan var jag var trött. var lite halv trött hela dagen faktiskt. kändes som jag sovit i ungefär en kvart på tio år. vi gick iaf upp så tidigt för vi skulle åka till mickes farfar som bor någon stanns runt nyköping? tog iaf en och en halv timme att åka. jag var jätte nervös, men vem är inte det första gången man träffar släkt, någon annans släkt. hans farfar med fru mötte iaf upp oss vid huset, ett jätte fint hus med mysig sjötomt. dom va snälla:)
jag micke och marcus badade, fast det var bara runt 18 grader, så lite kallt, + massa läskiga fiskar och lite vass:P sen kom resten av släkten, hans faster och hennes man som vi firade för de fyllt 40 år ( de fick en luftballongs tur) och deras två döttrar hanna och linda, dom är 17 och 19 så är ju lite läskigare när det är i samma ålder, men pratade lite med dom iaf:)
det var två ormar som "bodde" vid vattnet, vi såg dom några gånger, fast man fick smyga fram:P vi åkte hem vid halv 8 så kom hem 9 ungefär, då va jag lika trött som en bäbis så somnade snabbt när jag väl lagt mig, som i o för sig var lite innan 12:P

MÅNDAG

idag ringe mamma och väckte mig kl 9. hon undra om jag ville med till nynäs och hälsa på Gert. självklart ville jag det så dom hämta upp mig halv 11 i ösmo, så fick lämna min älskling sovandes i sängen. men ska till han snart:)
jag, mamma, och mimmi och nenne (mormor och morfar) åkte hem till gert och fikade lite, jag och mamma klättrade upp på hans berg, stackars mamma, höjdrädd som satan undrade hur hon skulle komma ner igen:P
sen åkte vi ner till centrum och jag och mimmi gick och kollade lite när mamma var inne på apoteket, varmt och soligt idag! mimmi köpte ansikts- och hårmasker till mig, sen mötte mamma upp oss. fich en 500-lapp av mimmi så jag köpte två väskor på ett sånt där utestånd, kass kvalitet säkert men billigt:P en liten vit och en lite större silvrig/metallic, det är ju hett nu!:P
sen åkte vi och handlade mat och sen hem.
åt lite advokados med skagenröra och sen körde jag lite med mamma. jag låter som värsta mamma-grisen eller hur?:P ska åka med henne sen antingen till ösmo eller till jordbro, det beror på om hon ska åka med någon annan från ösmo till stan, då tar jag tåget, men det är lugnt, kan jag läsa lite:)
micke skulle också ut och övningsköra lite idag, han körde förresten igår till farfar och tillbaka, han är så duktig! myskväll ikväll hoppas jag på älskling!:)


nu ska jag kanske packa lite, ska ha körlektion imorgon halv 11-12, så är en dubbel lektion, min första. ska köra till estö, så snälla, om du vill leva så håll dig undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback