Lista!

en längre version av en lista som går runt.

BRUKAR DU
:

Titta på dig själv i spegeln: hela tiden, varje skyltfönster, spegel man går förbi.
Gnälla: njae, inte så ofta tror jag
Skrika: jag skriker nästan aldrig
Sova: älskar att sova, skulle dock behöva sova längre än vad jag gör
Ha ångest: ibland
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: när nått gått åt helvette eller skämt ut sig, då: ja.
Drömma mardrömmar: usch, hatar det!
Ta droger: never
Försöka vara annorlunda: självklart
Klä dig i svart: nja, jag gillar färger, fast svart är snyggt, skulle behöva lite mer
Gå till kyrkan: dop, konfirmation, bröllop?
Gå i skolan: har full närvaro den här terminen
Röka: only on parties
Ljuga: små vita lögner kommer väl fram då och då
Hata folk: försöker att inte, men man blir ju irritetrad ibland
Lita på folk: ibland för lätt som man ångrat efter, så nu är jag nog mer försiktigare

VEM :

Saknar du:
min micke och mina vänner (vill träffa er oftare!)
Vill du döda:
nej, kanske en myra?
Rörde dig sist:
min pojkvän
Vill du slå:
han
Vill du kittla:
hmm... den som blir galnast..
Kramade du sist:
micke
Vill du prata med:
emelie
Skrek du på sist: j
ohan säkert:P stackars lillebror
Vill du vara som:
sara
Sårade dig sist: det är nog du fortfarande..
Vill du bli galet full med: my class SPEI3 and my muskö-friends and mike ofcourse
Gjorde dig riktigt glad senast: micke
Fick du sms från senast: frida
Ringde dig senast:
micke
Är vackrast på jorden:
min syster
Älskar du mest: alla som älskar mig

HAR DU :
För många vänner:
nej, för många kan man aldrig ha
Förföljelsemani:
nej, fast lite när man går själv i mörker
Tvångstankar:
lite smått och gott
Någon annan psykisk sjukdom:
nej, inte vad jag fått beskred om iaf
Någon fysisk sjukdom: nope
Någon skada:
mitt hår?
Färgat håret:
ja, kanske därför det är så skadat^^
Brutit några ben: nej, aldrig
Några piercings:
i öronen(5 st), och hade i läppen, men har tagit ut tils vidare
Egen dator:
nej, jag är fattig
Bra självförtroende: nja
Kysst någon:
Ja
Köpt kondomer:
ja...?
Tagit nakenbilder:
nja, nästan helt naken bilder
Sagt jag älskar dig till någon i dag:
japp
Bjudit ut någon:
hmm..
Varit kär: yes
Dumpat någon:
nej
Stulit någonting:
godis från syskon?
Lämnat landet:
Jaa
Rymt hemifrån:
när jag var liten 3 ggr i veckan med filt och kudde
Tuttat eld på nått: eld är kul
Gjort något olagligt:
har jag säkert

HUR :
Går du:
med två ben
Springer du: när jag har en mördare efter mig
Svarar du i telefonen: om någon ringer så självklart, fast missar oftast
Fördriver du tiden:
datan, läsa, tv,
Mycket pengar har du: just nu? 1000 kr?
Tjänar du pengar:
nej, har dock ett jobb i sommar
Ofta bäddar du sängen:
ofta
Ofta diskar du:
ibland
Många stör du dig på: en del, dom där konstiga
Ofta träffar du din familj: varannan dag?

TROR DU :
Att du kommer bli något:
japp
På Gud:
om du finns visa dig
På rymdvarelser: någonting borde det finnas, hur ego kan man vara
Att folk tycker om dig: de som känner min bra sida
På ett liv efter detta:
det är alltid trevligt
Att fiskar kan tänka: jaa.. säkert smartare än mig
Att du kommer leva länge: självfallet, nedfrysning såklart

VÄLJ :
Katt eller hund:
katt!
Vit eller svart:
svårt.. vitt på sommaren!
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land:
både och!
Sex eller kyssar: samma:P
Telefon eller internet:
brev?
Musik eller tystnad: uppskattar båda
Bok eller film: ensam:bok. annars film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback