kväll

har vart i nynäs med frida idag, hon är snäll:) vi åt glass, jag tog blåbär, hallon och polka, svingott! satte oss där i hamnen, bakom minogolfen, där satt vi jämt förut och åt glass och kolla på alla konstiga som gick förbi:p

jag har väl inte gjort så mycket att heja för idag egentligen, har inte ens kört, ett litet misslyckande till på min lista, får säkert betala för tiden ändå, bara för att. köpte några munkar jag tänkte ge till dig och ett kort. fast det va nog ganska dumt, osmarta mig! munkarna va pest, tror dom legat förlänge så dom va äckliga. blä

jag är trött, kommer väl lägga mig snart kanske om jag inte får nått för mig.

jag vill göra nått bra, typ iaf lyckas med någonting som spelar nån roll. det behöver inte vara "världsfred" eller komma på botemedel mot fästingar eller aids, men någonting som jag bestämmt mig för, och klara det sen. tänkte att jag skulle göra så, då borde ju allt bli finare och bättre, men det fick jag inte. även fast alla andra får..

jag vet, jag är ledsen att jag var dum och handlade dumt och cp. förlåt, vad ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback