kändis?

kom precis hem från min promenad, tänkte springa lite också, men orkade bara i tio minuter, fast man  är väl inte så haj på morgonen innan man druckit och ätit.
plockade lite smultron på vägen hem, la dom på mitt "sängbord" (som är en pall) så micke ser dom när han vaknar:)
kollade i brevlådan och hittade nynäsposten från i torsdags (vi har inte nynäsposten men vår käre granne brukar lägga den i vår brevlåda efter han läst den:P) och såg en bild på mig där, det var en bild på alla stipentiater, vi va 9 stycken tror jag, jag står precis i mitten:) vi stog ju med i tisdagens NP också, fast då var det ingen bild på oss. man känner sig nästan lite kändis.

tror jag ska gå ut och sätta mig och läsa lite, kanske lite i teoriboken, bäst att börja i tid om jag vill ha det där javla körkortet nån gång.

jajja, får se vad kul som händer idag.


C Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback