GRRill

idag har vi gjort ganska mycket.

först vakna jag ju rätt tidigt, cyklade på träningscykeln lite. gick ut och satte mig i solen, sen vakna micke vid 11 så kom han ut lite. sen gick vi ner till vattnet och bada fötterna lite. haha jävla turister! sen tog vi halv 2 bussen till ösmo och handla snus, mjölk, pucko, kakor och hamburgerbröd.
satte oss ute och vänta på kvart i 3 bussen med varsin mjukglass, så gott! tog med polkaströssel, men polkasås är godare.

image300 image301

kom hit igen vid halv 4, kramades lite:) sen började jag städa, mitt rum, och lite överallt. vid 5 började vi bli hungriga, så vi grillade hamburgare och kött, jätte gott!

sen så har vi bara chillat and take it easy-ing,

mysdag:)

har dock inte hinnut sola mig brun, men får väl smörja in ordentligt med Dove innan lördag haha:P


sen ska vi baka paj, blir det hallon, äpple eller rabarber? antingen med glass eller vaniljsås, också coolt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback