Freee-Dag

är ledig idag. men är uppe tidigt ändå.
jag var verkligen jätte grinig igår kväll, förlåt. micke den söt-dumbommen har vart uppe hela natten, även fast han faktiskt måste till skolan idag, på avslutningen ioförsig, men ändå:P tror han försöker smygsova lite nu, men jag ska nog hålla koll så han inte somnar för gott denna dag. han gjorde frukost till mig idag, han sa att han var uppe hela netten bara för han vill va uppe före mig och göra frukost:P så söt! fick två knäckismackor med ost, och en hallon smootie som han vart uppe och gjort. tack!
jag älskar dig:)

jag ska åka till haninge (handen) med 20 i tio tåget. dom öppnar tio tror jag så blir lagom. ska kolla efter halsband och måste köpa jordgubbar till champagnefrukosten kom jag på.
ska bli mysigt att vara där tidigt, lär ju inte va köer iaf:P någon som vill joina?

jag kanske ska börja skriva på min "lilla" sammanfattning av dessa tre år nu? vi fåpr se hur snabbt det går, kanske inte hinner bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback