Fredag

väntar nog med en ny ett tag, det känns för oseriöst för mig. bättre att hålla mig till min kära gamla blogg, varför egentligen måste man byta blogg som man byter lakan?


TORSDAG

jag gick upp kl 7 för kl 8 så åkte jag, pappa och mimmi&nenne till nynäs, ja körde faktiskt dit. jag skulle ha körlektion och de skulle hem till morbror och hämta han och sen skulle pappa skjutsa ner de till BGB, (de bor där ungefär). för de är för gamla för att köra själva, och gert är sjuk så han kan inte häller.
fick börja körlektionen lite tidigare än planerat för min lärare var också där tidigare som jag. gick rätt dåligt att köra, jag klantade mig asmycket, bättre i slutet dock, men man måste ju klocka HELA lektionen :( jag vill ju va bra..
efter så mötte jag upp micke vid tåget, vi gick och mötte johan, sen skulle vi egentligen gått och käkat på PH men jag åkte hem istället til muskö för jag hade mycket att göra:)
skulle klippa gräs, fixa mammas hår och så vidare, men hon va inte hemma när jag kom hem och klipparen var inlåst och jag hade ingen nyckel, så jag fick vänta. gick ut efter ett tag, va ute i ungefär en time och rörde mpå mig, orkade inte så mycket jag skulle välja, är lite besviken på mig själv för jag är i så dålig form.
sen när jag kom hem efter "rpommisen" va mamma hema så jag klippte gräset. va tvungen att duscha efter så äcklig som jag blev.
tog halv 6 bussen hem till micke, och där var maten precis klar, midsommarmat med snaps och dricka:P haha dom har lite kul tider:P
det var en ganska intensiv kväll, och natt:p
vi kollade också på hostel, usch man blev riktigt äcklad efter=/, sen runt 4 på natten kunde vi fortfarande inte somna (hör och häpna erika var vaken sent!) så vi startade brokback montain så vi skulle somna tänkte vi. va är det för film egentligen? pang på röbetan kan man säga. inte en av mina favoritfilmer direkt:S
undrar när vi gick och la oss egentigen, kanske runt 6? solen var uppe ganska mycket, man ville nästan gå ut och gå en promenad:P iaf jag, kanske inte micke hehe

självklart vaknade jag tidigt, runt 10, så har väl sovit i kanske högst 3 timmar. är lite trött. men bortsätt från filmerna var det en kul kväll igår:) eller inatt kanske an säger? skitsamma.


FREDAG

dagen är ju inte så långt gången än, men tror inte jag ska göra någonting speciellt idag iaf. skulle va kul att åka in och shoppa, men borde inte slösa mer pengar. i want to be a rich bitch!
kanske åker ut till muskö ikväll, så får mamma entligen sitt hår fixat:P

jag måste verkliegn börja skriva bättre, med stor bokstav och sånt. men jag orkar inte, hur många läser min blogg egentligen lixom? jaja

nu ska jag nog antingen väcka micke, men han sover så söt så kanske inte har hjärta:P eller kan ju kola om nått bra går på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback