Fredag

igår va en jätte bra dag!

började med att emelie och jag åkte in till haninge för att kolla lite i affärer, köpte mycket mer än vad jag tänkt, men til mycket bra priser (alla reor började igår) tre linnen från bikbok, ett linne från MQ (kanske till midsommar?) ett par jeans (som micke köpte till me) två t-shirtar, en rosa t-shirt till micke:p och lite smågrejer som ansiktsmasker och nagelfil och en deo.

blir lite bilder på det senare när jag är på muskö.

sen igår kväll så kollade vi på film, Eragon, och drack rosse(stavas?)vin som vi fått av Maarit, + lite smått och gott:) jätte mysigt va det, otroligt fina vinglas med hjärtan på "skaftet" :P
nej det va mysigt:)

han väckte mig klockan 5 i morse (för knäppisen hade inte gått och lagt sig än) och sa att den va 11. jag fattade inte hur jag kunde va så trött och vart helt förvirrad, sen löste det sig haha:P somnade bums igen.


idag vet jag inte riktigt vad som händer, vart ju sprillans väder så känns lite tvunget att va ute, känns som jag inte solat och fått färg på tusen år, är lika blek som en albino snigel:S
ska fara till muskö senare, mitt busskort går ut idag:( har beställt ett nytt men det lär inte koma förrens nästa vecka nångång. blir inte mycket åka i helgen altså. om jag inte får det idag? (A) snälla snälla snälla

ska ta en anisktsmask idag iaf, jag har fått jätte äcklig hy, kan ju vara för jag börjat äta så mycket skräp igen, har iaf blivit tjockare, igen.. usch. jag vill ju inte åt det hållet. men det går iaf att göra åt, börja träna, sluta äta skräp och massa saker, iaf bra att man inte är fast for ever.

börja livnära mig på tuggummi? har tre paket, kanske klarar en dag? :P


bajs tankar.


nej men ska kolla vilken buss jag ska ta nu tror jag. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback