Fredag- Midsommarfest?

kunde inte sova längre än till tio, kan man ha ryggproblem när man inte ens är 20?

idag ska vi iaf hem till carro, vet inte riktigt hur det blir eller hur många som kommer, tänk om det bara blir vi muskö barn:P
vi har iaf fixat dricka så vi behöver inte sitta och , bara sitta.
är i yobro nu, men jag ska åka hem med iaf 3 bussen, mamma skulle göra tårta, söt!:) sen vet jag inte riktigt vad för kläder jag ska ha, jag har seriösa problem hur jag ska klä mig, ibland passar inget, allt ser så fult ut på mig tycker jag, och det hjälper, tro det eller ej, inte med att köpa nytt hela tiden. bara slösar pengar, för jag använder ju inte ens hälften av det jag köper. fast det finns en tjej som är värre, men jag nämner inga namn:P

image353


jag kommer ihåg att jag skrev ett arbete om midsommar i historia som vi hade i ettan, jag fick vg på det tror jag, och det va ganska bra eftersom väldigt många inte ens fick g.
vad betyder midsommar för mig?
de två senaste åren har vi åkt hem till carro på eftermiddagen/kvällen och haft det trevligt, lite grill, lite dricka, kanske lite fotboll och allt möjligt. alla åren enda sedan jag var liten, så har vi firat med saras familj, fast det har vi inte bara gjort med midsommar, utan även kräftskiva och sånt där. man måste ju se en midsommarstång tycker jag, det är ju nästan lag på det. fast vara med att dansa? njae, det är väl frivilligt, även fast alla säger: alla ska vara med!".
när jag tänker på midsommar känns det lite mysigt sådär, klart vädret kan ge ifrån sig lite regn, men det går ändå alltid att vara ute. det skulle va mysigt att vara närmare vattnet så man kan bada. för mig är midsommar ganska lugn, inget "värsta draget", det känns som en ganska glad dag, som flesta är trevliga och pratioga, men inte för klängiga.
vad tycker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback