En torsdags planering?

idag ska jag och emelie åka in till haninge och shoppa lite:) tar halv 1 bussen så vi kommer in (ganska) sent , eller vid typ 2. hoppas det inte är för mycket folk bara.

det gick ganska bra att köra igår, självklart fick jag motorstopp ett antal gånger, men jag va bra på att smygköra:P har bokat två nya tider, nästa på måndag och sen på torsdag.

hos tandläkaren då? ja, lagade ju så munnen kändes stor som jag fått en käftsmäll (jag är feg så jag tar bedövning givetvis), men ett hål mindre är väl bra.

jag och micke gick till torpa och badade sen på kvällen, undrar om det finns ett Loch-torpa monster? hade inget problem med värmen i vattnet men det såg så mörkt ut, klart man blir lite rädd för vad som lurar i det "blå" (bruna) vattnet. vi kom iaf i tillslut:)

sen var det underbart att få komma hem och värma sig, ven fast det tog till specialkavallriet att bli varm igen:P sen var det projektrunway som jag väntat på hela veckan, eftersom alla andra program jag följde har tagit sommarlov är det min ända tv-vän just nu:P

bakade lite rabarberpaj, fatta vad fet jag kommer bli. just nu tränar jag inte alls, bara äta äta äta. nästan så man borde skämmas.

jaja, nu ska jag nog gå och duscha så jag hinner bli klar tills bussen om en timme.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback